DNR Service

CMS DNR Service

Prawidłowo funkcjonujący serwis samochodowy to nie tylko fachowa obsługa, solidny sprzęt czy dostępne części zamienne. To przede wszystkim system pozwalający na planowanie pracy oraz zarządzanie poszczególnymi elementami przedsiębiorstwa. Narzędzie DNR Service umożliwi prowadzenie kalendarza firmy, książki serwisowej, profilu klienta oraz cennika usług – i to z poziomu jednej aplikacji. To wszechstronne rozwiązanie, które pozwoli usystematyzować rytm pracy w całym serwisie.

DNR Service

korzyści

Sprawne zarządzanie zadaniami

Sprawne zarządzanie zadaniami

Narzędzie umożliwia oszacowanie czasu pracy oraz potrzebnych środków na zrealizowanie poszczególnych serwisów

Precyzyjne określenie potrzeb

Precyzyjne określenie potrzeb

Po zapoznaniu się z panelem informacyjnym klienta dowiesz się, jakich usług może potrzebować w najbliższym czasie

Wielosekcyjny podgląd działań

Wielosekcyjny podgląd działań

Nie tylko przypiszesz dane stanowisko do konkretnego zadania, ale także wyodrębnisz działy, np. myjnię czy detailing

Kalendarium i archiwum

Kalendarium i archiwum

Przy pomocy DNR Service w prosty sposób przejrzysz interesujące Cię informacje na temat historycznych dni i przeszłych napraw

Automatyczne raportowanie

Automatyczne raportowanie

Wybierając odpowiednie kryterium możesz błyskawicznie wygenerować raport z zachowaniem filtrów wyszukiwania

Kompleksowe wsparcie

Kompleksowe wsparcie

Nie musisz prowadzić kilku oddzielnych rejestrów czy kalendarzy, wszystkie informacje możesz zapisać w systemie DNR Service

pakiety

BASIC

BASIC

  • Ilość użytkowników: 5
  • Ilość miejsca na dysku: 10 GB
  • Panel klienta: TAK
  • Dostęp do cennika: TAK
  • Dedykowany adres: TAK
  • Dostęp do rezerwacji: TAK
59 zł ,- / mc
STANDARD

STANDARD

  • Ilość użytkowników: 10
  • Ilość miejsca na dysku: 20 GB
  • Panel klienta: TAK
  • Dostęp do cennika: TAK
  • Dedykowany adres: TAK
  • Dostęp do rezerwacji: TAK
89 ,- / mc
PRO

PRO

  • Ilość użytkowników: 15
  • Ilość miejsca na dysku: 50 GB
  • Panel klienta: TAK
  • Dostęp do cennika: TAK
  • Dedykowany adres: TAK
  • Dostęp do rezerwacji: TAK
139 ,- / mc
BUSINESS

BUSINESS

  • Ilość użytkowników: od 15
  • Ilość miejsca na dysku: od 50 GB
  • Panel klienta: TAK
  • Dostęp do cennika: TAK
  • Dedykowany adres: TAK
  • Dostęp do rezerwacji: TAK
Kontakt

Do podanych cen należy doliczyć należny podatek VAT 23%

Opis

Prowadź internetową książkę serwisową pojazdów

Papierowe zeszyty i kalendarze to przydatne, choć łatwe do zniszczenia narzędzie. Wystarczy chwila nieuwagi, by zagubić lub zabrudzić papier, czym można utracić cenne informacje. Znacznie wygodniejsza będzie internetowa książka serwisowa DNR Service, która umożliwi zarządzanie bieżącymi i przyszłymi naprawami. Tym sposobem łatwo określisz, kto, kiedy, jakim samochodem i na jaką usługę do Ciebie przyjedzie.

Dodawaj klientów i modyfikuj informacje o nich

DNR Service to nie tylko kalendarz i baza danych o serwisowanych pojazdach. To także panel umożliwiający dodawanie klientów, przygotowanie adnotacji oraz modyfikowanie informacji. Zapisuj rabaty dla stałych klientów, dodawaj specjalne wymagania lub życzenia, których nie byłbyś w stanie zapamiętać. Przy pomocy jednej zakładki przejrzysz wszelkie niezbędne informacje o osobie, która za chwilę u Ciebie zagości.

Funkcje

Planuj kolejne wizyty i poszczególne etapy serwisowe

Przeprowadziłeś bieżący serwis, lecz wiesz, że już niedługo znowu będziecie musieli się zobaczyć? Rozbiłeś naprawę na kilka osobnych etapów i chcesz je zaplanować? Skorzystaj z opcji planera wizyt w DNR Service, który pozwoli Ci umówić następne etapy serwisowe i skonsultować je z klientem. Dzięki temu nie tylko zaplanujesz dalsze działanie, ale też przypomnisz właścicielowi auta o nadchodzącym serwisie.

DNR Service – wielozadaniowe narzędzie

Przygotowana przez nas aplikacja stanowi połączenie kilku funkcjonalności w jednym miejscu. DNR Service pomoże Ci nadać odpowiedni rytm dnia w przedsiębiorstwie, przydzielając konkretnych klientów do poszczególnych stanowisk. Zawczasu przygotujesz narzędzia i części na podstawie notatki, w której możesz zapisać przebieg planowanej naprawy. Po zakończonym serwisie w łatwy sposób rozliczysz świadczone usługi, a następnie zaraportujesz i potwierdzisz wykonanie poszczególnych zadań.

kontakt

DNR Software spółka z o.o.

ul. Chełmżyńska 180 p. 118
04-464 Warszawa
Budynek I

email biuro@dnr-group.pl
phone +48 508 170 227

NIP: 9522222773
KRS: 0000935932
Regon: 520595953

wytycz trasę dojazdu