o nas

DNR Software to coś więcej niż numer NIP, budynek firmowy czy strona internetowa. To przede wszystkim ludzie, którzy zebrani w całość tworzą doskonale funkcjonujący i zgrany zespół. Każda osoba specjalizuje się w swojej dziedzinie, wnosząc do grupy lata doświadczeń, zestaw umiejętności i indywidualne predyspozycje. Tym sposobem jesteśmy w stanie kompleksowo i wielopłaszczyznowo rozeznać problem, a następnie dobrać odpowiednie, ciekawe rozwiązania.

Jako warszawska agencja kreatywna działamy na rynku od 2021 roku, regularnie tworząc kampanie reklamowe, budując strony internetowe i przygotowując grafiki do druku. Nasze portfolio to setki wykonanych projektów, tysiące spędzonych roboczogodzin oraz miliony pomysłów. Wszystko po to, by przedsiębiorstwa naszych Klientów zyskały jasny i wyrazisty branding, który rozróżni ich pośród konkurencji.

co zyskujesz?

Kompleksową obsługę

Kompleksową obsługę

Działamy holistycznie, oferując szereg spójnych ze sobą produktów i usług.

Nieszablonowe rozwiązania

Nieszablonowe rozwiązania

Nie kopiujemy, nie kalkujemy, nie stosujemy utartych i sztampowych schematów.

Spersonalizowane wsparcie

Spersonalizowane wsparcie

Każde zlecenie traktujemy wyjątkowo, a nasi Klienci otrzymują indywidualną opiekę.

Zaangażowany zespół

Zaangażowany zespół

W naszą pracę wkładamy całą pasję, doświadczenie i umiejętności, by stworzyć wyjątkowy produkt.

Obsługę posprzedażową

Obsługę posprzedażową

Nasza współpraca nie kończy się wraz z wystawieniem faktury; przez cały czas jesteśmy dla Klienta.

Preferencyjne stawki

Preferencyjne stawki

Każda przygotowana przez nas wycena zachowuje korzystny stosunek jakości do ceny.

proces

  • 01 spotkanie
  • 02 analiza potrzeb i brief
  • 03 warunki współpracy
  • 04 projekt graficzny
  • 05 programowanie front-end
  • 06 programowanie back-end
  • 07 testy strony / poprawki
  • 08 uruchomienie serwisu
  • 09 obsługa strony
  • 10 analiza, optymalizacja

Spotkanie

To będzie nasz pierwszy realny kontakt – umówimy się na spotkanie w siedzibie DNS Software. Poznamy się, przejdziemy na „Ty” lub pozostaniemy per Pani / Pan, a co najważniejsze – porozmawiamy o sobie nawzajem. Opowiemy Ci kilka słów o sobie, pokażemy portfolio i pochwalimy się dotychczasowymi realizacjami. Udowodnimy, że jesteśmy godni zaufania, a Twoje zlecenie będzie w dobrych rękach. Po tym etapie będziesz wiedzieć, że warto przystąpić do dalszej współpracy.

Analiza potrzeb i brief

Na początku naszej współpracy wysłuchamy Twoich oczekiwań i wymagań, a także wizji wspólnego działania. Być może masz także doświadczenia z innymi agencjami reklamowymi – o nich także chętnie posłuchamy. Na podstawie przedstawionych nam informacji przeprowadzimy analizę Twoich potrzeb. Sporządzimy także brief, czyli dokument, który będzie „drogowskazem” zawierającym wytyczne do działania. Po tym etapie będziemy mogli dopiąć formalności i przystąpić do działania.

Ustalenie warunków współpracy

Element, który pozwala nam sfinalizować wszelkie kwestie związane z dokumentacją. Choć nie jest to działanie bezpośrednio kreatywne, to z pewnością uporządkuje naszą współpracę. Ustalenie warunków pozwala ustalić tryb pracy oraz zobowiązuje nas do przedstawienia konkretnych wyników w danym terminie. Poza sposobem działania wytypujemy także osoby kontaktowe oraz uzgodnimy kwestie finansowe. Po tym etapie będziemy mogli rozpocząć faktyczny proces kreatywny związany z zamówieniem.

Projekt graficzny

Wszystko zaczyna się od projektu graficznego, czyli czegoś, co można przyrównać do „cyfrowego tworu plastycznego”. Tak jak malarz maluje portret, a fotograf robi zdjęcia pejzażowe, tak my tworzymy wirtualne kompozycje graficzne. Mogą to być grafiki DTP, obrazy wektorowe, banery reklamowe układy stron www, a nawet ogólna kolorystyka czy typografia, która docelowo pojawi się na stronie. Po tym etapie mamy gotowy koncept graficzny, który możemy wdrożyć do nowo powstającej strony www.

Programowanie front-end

Na podstawie projektu graficznego następuje działanie w kwestii front-end developmentu. Front-end to wszelkie aspekty, które widoczne są dla użytkownika: animacje, przyciski, odtwarzanie video po odpowiedniej interakcji czy sposób przejścia do wybranej sekcji. Etap ten stanowi połączenie między zespołem graficznym a programistami, którzy już za chwilę zajmą się stroną „od zaplecza”. Po tym etapie mamy gotowe „opakowanie” strony, które można opatrzeć odpowiednią funkcjonalnością.

Programowanie back-end

Programowanie back-end (w przeciwieństwie do front-endu) jest najczęściej niewidoczne dla standardowego użytkownika. Niemniej jednak rola back-end developera jest nieprzeceniona: to cichy bohater, który „spaja wszystko od zaplecza”. W tym momencie dochodzi do programowania baz danych, stworzenia wydajnych kodów źródłowych czy zagwarantowania bezpiecznego przetwarzania danych osobowych. Po tym etapie strona gotowa jest do pierwszych testów przed oficjalnym uruchomieniem.

Testy strony / poprawki

Tak jak samochody przechodzą crash testy przed dopuszczeniem do ruchu, tak nasze strony są testowane w zróżnicowanych warunkach. Specjaliści sprawdzają, czy nie ma żadnych „dziur”, którymi mogłoby dojść do zainfekowania strony. Badana jest także wydajność w sytuacjach nietypowych, np. wzmożonym ruchu na stronie internetowej. Wszystko po to, by jeszcze w fazie testów wychwycić ewentualne anomalia i je naprawić. Po tym etapie serwis może zostać uruchomiony i stać się ogólnodostępny.

Uruchomienie serwisu

Gratulacje! Właśnie możesz z dumą zaprezentować swoją stronę internetową pierwszym odwiedzającym. Uruchamiamy serwis, który staje się Twoją wizytówką w sieci i spełnia swoją funkcjonalną rolę. To jednak nie koniec naszej pracy – poza włączeniem Cię do szerokiej społeczności Internetu, pomożemy Ci w odpowiednim poruszaniu się i promowaniu swoich usług. Po tym etapie zaczynamy działania będące odpowiedzią na bieżące zapotrzebowanie: obsługujemy stronę i analizujemy jej dane.

Obsługa strony

Aby strona internetowa była wydajna i przyjazna w obsłudze, konieczna jest jej regularna obsługa. To trochę jak z samochodem – jeśli go nie serwisujemy, gorzej się prowadzi i jest bardziej podatny na awarie. Dzięki temu działaniu będziesz miał pewność, że po kilku miesiącach jesteś widoczny w Internecie tak samo dobrze, jak w dniu uruchomienia strony. Po tym etapie (a w zasadzie równolegle z nim) prowadzimy analizy, na podstawie których staramy się jeszcze bardziej udoskonalić Twoje www.

Analiza, optymalizacja

Strona internetowa dostarcza nam wielu fascynujących danych: która zakładka wzbudza największe zainteresowanie, skąd pochodzą odwiedzające osoby czy chociażby ile wejść na stronę zakończyło się interakcją. Nie poprzestajemy na sporządzeniu ciekawych tabelek i statystyk – wykorzystujemy je, by jeszcze skuteczniej docierać do Twoich odbiorców. W razie potrzeby nasza agencja marketingowa optymalizuje stronę www w taki sposób, by jak najlepiej wykorzystać ruch do maksymalizacji Twoich zysków.

kontakt

DNR Software spółka z o.o.

ul. Chełmżyńska 180 p. 118
04-464 Warszawa
Budynek I

email biuro@dnr-group.pl
phone +48 508 170 227

NIP: 9522222773
KRS: 0000935932
Regon: 520595953

wytycz trasę dojazdu